עד כאן להיום. סיפרתי לכם על ידיד / יזיז שלי מזיין עם זין גדול את החזה הענק שלי ואני מקווה שאהבתם את זה. תיכנסו אני מעדכנת את הבלוג שלי כל יום אז אתם צפויים לעוד הנאה. 
  • להתקשרות מהירה

קיבלתי זין גדול בחזה הענק שלי.

היי חמודים וחמודות 
איך היה לכם הסופ"ש? האם הגשמתם את עצמכם ומימשתם פנטזיות או שהיה לכם רגיל? אני כל הזמן מממשת את הפנטזיות שלי. אני צופה באתר סקס ואני מגשימה את הפנטזיות שאני מקבלת מהאתר. אני אוהבת מאוד לצפות בסרטי סקס . הסופש הזה ראיתי לגמרי בטעות מישהי עם חזה ענק כמו שלי 500CC שמקבלת זין ענק ועבה בין השדיים שלה והיא יורקת עליו והוא נהנה מאוד.

כמו שאמרתי לכם 500CC זה חזה מושלם לא גדול מדי אבל בכלל לא קטן. החור שנוצר בין השדיים כשאני מצמידה אותם מתאים בדיוק לזין. אמרתי לעצמי שאני חייבת לקבל זין ביניהם. הרמתי טלפון לאחד הסטוצים הקבועים שלי שמחכה בסטנד ביי לזיין אותי והוא הגיע תוך חצי שעה. מה עושים היום הוא שאל? אני אמרתי לו שהוא הולך לזיין לי את השדיים. אין בעיה. הוא מתפשט אני מתפשטת אני מוצצת לו את הזין ועומד לו... הוא מתחיל ללקק לי את החזה ואני יורקת לו על הזין.
הצמדתי את החזה הענק שלי והוא מחליק את הזין שלו ביניהם. יש לו זין גדול ולחצתי לו אותו יותר חזק עם החזה שלי והוא ממש אהב את זה. הזין שלו מזיין אותי בחזה ואני רואה רק את הבטן שלו תקועה לי בפרצוף.
היה לי מאוד קל לשלוח יד ללטף לו את הביצים והוא נאנח כמו סקס אמיתי. ביד השניה עשיתי לעצמי ביד, הוצאתי לשון וכופפתי את הראש וכשהזין שלו התקרב אליי הלשון שלי ליקקה לו את הכיפה. הזין שלו שכמו שאמרתי הוא זין גדול מאוד ויפה פתח את הפה שלו וירק לי בסנטר גמירה של חומר לבן ודביק מאוד ומאוד סמיך. חלק מזה עף לפה שלי ולא הייתה לי בעיה לבלוע.